workwork

Sista jobbveckan är igång. Har vikarierat för en annan tisdagar och fredagar på ridskolan som ridlekisteoriledare samt fritidsledare (vara i stallet och hjälpa dom som behöver hjälp). Tisdagen är avklarad och nu är det bara fredag kvar. Men jag har kvar min måndagsgrupp hela terminen ut : ) Faktiskt väldigt roligt att ha en grupp en hel termin - man ser ju hur mycket dom utvecklas! :D jättekul - verkligen : )

Idag tog mamms hand om Malin. Mockade, fixade maten o vattnet. Men hon får vila idag. Imorrn däremot blir det dags för ett pass! Så hoppas det snöar massvis nu så att jag kan rida på snön imorrn :D för inte alls kul när man fortfarande rider på marken som blir genom snön...den är ju stenhård! :(

Sååå...snö snö massor av snö tack! :D Jag vill ju faktiskt kunna rida och ha kul med Malin dessa sista veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0