Uteritt!

Idag blev det uteritt! :D i blåsten och allt...hm, lerigt och halkigt var det också. Vi kunde inte rida vanliga rundan då jag inte vill utsätta Malin för så mycket djup vattenlera och alla stenarna och stenhällarna. (Vägen består av endast sånt - skitbra att träna på annars när det inte är halkigt!). Vi red fram och tillbaka längs den vägen, så långt det gick iaf : ) Satt totalt på hästryggen i en timme i alla fall då vi va i paddocken lite före vi red ut (den andra är en unghäst) och sen rastade jag av Malin efteråt ;D då det bara va skritt i paddocken och sen på själva uteritten. Men Malin som vilat i 2 dagar...hade mkt energi! haha. Så travade och galopperade alltså sen i paddocken efteråt. Annars hade det inte alls blivit kul för mig och Julia med Bibbi som ska rida ut imorrn ; )

Sitter nu och äter samtidigt som jag ser på The Big Bang Theory - en av dom absolut bästa serierna som finns 8D

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Trevlig blogg du har :)

2010-11-04 @ 19:08:21
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0