Ööörebro :3

Heldag i Örebro idag! Hann därför inte med någon ridning, orkade inte heller. Mina fötter, benhinnor och knän mår inte så bra efter att gått runt i över 4h ; ) Så kan det va! Jag får även ont i mina knän när jag ridit i hoppläder ett pass. Måste därför då och då under passet sträcka och massera knäna under tiden, för att lindra. Men oftast så glömmer jag bort och blir haltande en liten kort stund efter att jag suttit av (och det där med att sitta av är då inte så trevligt heller...).
Igår blev det inte heller någon ridning. Vädret var kasssst! och Malin stod längst bort i hagen (torrast där) - och glömde stövlarna = ville inte gå bort till henne. I paddocken hade även någon satt upp något....band runt hinderstöd - jag skulle gissa som på en volt (för löslongering eller liknande). Så den var ju mitt ivägen. Orkade inte fånga in Malin och sen flytta bort alla hinderstöd med band runt sig. Så det fick vara helt enkelt. Plask plask underlag ändå... :( men idag såg det bättre ut iaf såg jag : ) Fast ska rida ut torsdag och fredag så det spelar ändå ingen roll - hehe.

Köpte brallsen ;D wosh!
hade köpt jackan om den var 2 storlekar större x'D (kunde inte röra på axlarna ;P)
och ser ni på min tshirt hur enhörningen kikar fram? *w* (hade denna sedan innan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0