kallt :|

Idag var det verkligen kallt :3
Inte kallt på Det viset...men galet vare blåste!
Så inte blev det någon ridning idag heller... :(
Marken är Steeenhård (enda anledningen till varför jag inte gillar den kalla årstiden -.-')

Igår arbetade jag Malin från marken, blev inget ridpass då heller alltså.
Samma anledning som ovan. Men igår gick jag ändå runt o arbetade i totalt 20min! : )
Volter och skänkelvikningar, riktigt roligt faktiskt :D i alla fall på en ponny som förstår hur det är att jobbas från marken.
Hon blev fint lösgjord och jag tycker vi fick till fina skänkelvikningar faktiskt på slutet när vi båda kom på hur vi skulle göra på bästa sättet ; )


Kommentarer
Postat av: nathalie

gud vilken fin blogg! :D

kika gärna in på min ^^

2010-11-26 @ 07:13:15
URL: http://myskatten.blogg.se/
Postat av: emelie

Vilken söt häst du har =)

2010-12-31 @ 01:51:32
URL: http://komkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0