Sjukt Glad - Sjukt Ledsen

Mycket som hänt idag. Få väl börja med det aktuellaste...Billing ut ur Robinson :'[ Blev riktigt ledsen...det är ju han som gör programmet! Kmr sakna att inte ha honom där...

Tävlade Lokal PonnyHoppning idag. Upp vid 6 och sen full fart fram till ungefär halv 7 på kvällen då jag kom hem :] Under tiden så hann jag plocka en felfri-rosett med Zita :'] Vår första hopptävling tillsammans..så jag mycket glad! ...foton av några personer med ponnier....pyssling med liten söt 'vit' ponny :] samt pyssling med en brun söt ponny :] knoppade och ryktade arrac åt olivia, dags att hoppa i kläderna som hästskötare för en gångs skull! :D imorrn bär det av till en klubbdressyr. Ska bli urkul!

Surar för övrigt just nu (bortsett från att Billing åkte ut... ) för att R tangenten är svårtflirtad -.-' så om ett r är missat någonstans så ä det inte slarv utan jag som inte orkar fixa det...R & 2 ä mkt svårflirtade så man får trycka minst två ggr för att få med de i orden...men så e livet! och jag älskar det just nu (A) åter bortsett från Billing...

tjo och hej..kanske vi syns nån day ja vet..men den va väl litte fin iaf.. x']

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0