Klad Påsk!

Inledde dagen med att åka ut och övningsköra littegranna med faderen min, 3:e gången...körde i hela 40km/h idag! Börjar få koll på det där med start också. Att växla, svänga och bromsa har jag iaf koll på. Fortfarande dock lite tôligt att hålla koll på hur långt ifrån kanterna/mitten man kan åka. Men det kommer väl n_n Åker inte på vältrafikerade vägar än så. Tycker allt att jag har blivit duktig!

Snart blir det påskbord också! oj vad jag längtar... -.-' enda jag äter är typ ägg..kalkon..bröd.. köttbullar. Men får alltid trevliga pratstunder med folk iaf :]

Rädda Willy filmerna har gått i tre dagar nu...men har inte kunnat se nån utav dem :/ Såg en liten sväng av 3:an idag iaf. Men 2:an har jag hemma, och den är helt klart den bästa! Vet inte hur många gånger jag sett den. Jag blir alltid glad av de där filmerna iaf, de har en sån härlig stil...

Glad Påsk på er iaf! god jul glad midsommar trevlig alla hjärtans dag gott nytt år

Kommentarer
Postat av: riverman

Jag körde i 60 km/h när jag körde tredje gången!!! ägd! x'D

2009-04-12 @ 09:12:53
Postat av: Maria

Äsch, jag är rätt feg i början faktist n_n

2009-07-15 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0