Guuuld :']

Hur kan man bättre inleda än..: SM-GULD! :'D
Shiet va klad man vart n_n Man blir allt litte varm i hjärtat när sådant händer. Så därför va det en självklarighet att man stod på torget i torsdags! Även fast man knappt såg nånting...stod bakom en mur av 2meters killar...mais..c'est la vie..!

Något som jag idag blev galet glad över..: Hittade min iPod!
Int för att jag hittat sladden till den än...men det är en annan 3:a...

Sitter just nu och är litte sällskapssjuk, men får väl nöja mig med att skriva av mig litte granna här då. Och fixa lite med bilder åt folk. Snart blir väl datorn min inköpt också. Och då ska det bli mer flyt på det där med bilderna. Som nästan ingen får i tid, då jag inte har möjligheten att fixa. Längtar för övrigt tills köpet av ett nytt objektiv blir av också. Vill kunna nå bättre än jag kan nu. Inte tillräckligt bra för tävlingar. Men snart ni..snart blir det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0